Змішане навчання

В Україні 450 тис. вчителів та маленька кількість “білих ворон” працюють з іноваціями, переважно вчителі старших класів. Я вважаю, що потрібно йти в ногу з часом, розвивати компетентності та вміння вчитися. Надаю кожному учню роль творця свого життя та простору, і тільки непомітно та з повагою направляю й організовую шкільне життя дитини.

На уроці не вистачає різнобарв’я кольорів, індивідуальності, вільного польоту думок кожного учня. Саме тому в мене і виникла ідея –  завдяки технології “змішане навчання” (“blended learning“) створити активне та комфортне середовище для розвитку дитини. Втілюю в проекті модель «Змішаного навчання», яка передбачає структуровану програму, у якій учень проходить частину курсу онлайн. При цьому він сам контролює час, ритм та послідовність завдань; інша частина занять проходить у школі. Зміст навчання визначається взаємодією вчителя і учня з залученням новітніх технологій. Учні отримують емоційне задоволення від навчального процесу й розвивають навички: критичне мислення, робота в команді, самонавчання, креативність. Діти стали більш комунікабельними, освіченими, впевними у своїх силах. Зросла зацікавленість школою, шкільними предметами. З’явилось нестримне бажання пізнавати нове.

 “Змішане навчання” (англ. blended learning) не є універсальним інструментом, який в один прекрасний момент переверне усе навчання з ніг на голову, але це той інструмент, який допоможе нам подивитись на процес отримання знань трішки іншими очима, змінить наше ставлення до технологій, і найголовніше – дасть можливість спробувати себе у новій ролі.

 “Змішане навчання” – це методика формальної освіти, згідно з якою учень/учениця засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у шкільному класі. Водночас, усі активності впродовж вивчення того чи іншого предмету логічно пов’язані між собою і, як результат, учень отримує цілісний навчальний досвід. “

Що означає “якісне змішане навчання”?

  • воно персоналізоване. Що це означає? Цей метод враховує індивідуальні потреби кожного учня, а не цілого класу загалом.
  • передбачає майстерність (=якість) вивчення того чи іншого матеріалу, тобто учень продовжує вивчати наступну тему чи отримує оцінку лише тоді, коли він/вона засвоїли основний концепт. Тобто, коли учень відчуває, що він/вона готовий(-а) продемонструвати свою обізнаність в темі, тоді він/вона проходить тест/здає фінальне завдання. Учням не потрібно чекати, поки вчитель скаже “Зараз 7-ий тиждень, як ми вивчаємо цю тему, прийшов час складати тест”
  • високі очікування до учня означають, що кожен має чітко прописані стандарти, які готують його/її до успіху в коледжі і в подальшій кар’єрі, та старанно дотримується їх.
  • право на автономність/самостійність учня, тобто кожна дитина має навички, інформацію, та інструменти, які допоможуть йому/їй в управлінні власним процесом навчання.

За матеріалами курсу на Coursera

Адмін Автор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Завантаження Captcha...